Isabella vägrar att sova....

Ja, Isabella vill inte sova, det kan jag iofs förstå med tanke på hennes långa sovmorgon idag.. Men nu får det snart vara nog, jag orkar inte mer idag! =) I morgon ska jag se till att hon INTE sover så länge igen! Senast 09 får hon gå upp, för det är ju ändå länge det med!!

En av tänderna har spruckit igenom nu, så nu är det en envis tand till som ska spricka igenom, hon är jättedålig i magen, jag bytte en blöja för inte så länge sen och nu är det dags igen.. Så är det när dom små tänderna spökar!!  Isabella har nu 10 st tänder! =)

Nicke som försöker sova blir nog snart irriterad för Isabella håller på med den:image542

BANK BOOM BANG!!!

Kommentarer
Postat av: carro

Haha nee då lite rätt ute är du allt :) Sov så gott :)

2007-11-25 @ 22:51:56
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0