Körlektion och urinvägsinfektion!

Hallå igen!

Nu har jag varit hemma ett tag, tagit en eftermiddagsfika med mamma och Bellis..

Körlektionen idag gick sådär måste jag säga.. Jag känner mig väldigt säker med pappa och sen när jag ska visa upp vad jag har lärt mig så går det åt pipan.. Haha.. Men det är kul ändå, han har sån humor och är väldigt lättsam, skön att ha o göra med! Så jag är nöjd med den här dagen ändå!! Jag ska till körskolan igen redan på Måndag så då tar vi nya tag! =)

På vägen hem så köpte jag med mig tranbärsjuice, jag fick tips av en gullig tjej här i bloggen att det kunde göra gott när man har urinvägsinfektion.. För det har jag, stämmer precis in på vad alla har skrivit här..

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jobbigt med urinvägsinfektion! Jag hade det i över ett år gång på gång när jag åt p-piller. När jag slutade med dom försvann även UVI:n. Men man får ju det ändå ibland, är rätt vanligt hos kvinnor. I alla fall så ska man ju dricka mycket citronvatten, nyponte eller tranbärsjuice som tar död på bakterierna. Jag har även hittat tranbärskapslar som man kan köpa i hälsokostbutiker. De heter Tranirin och jag kan rekommendera dem! Man tar en kapsel till varje måltid dvs. ca 2-3 st om dagen. Jag tyckte att dom hjälpte mig jättebra sist. Dom är även bra i förebyggande syfte. Men prova du juicen först =) kramar

2007-11-21 @ 17:31:04
URL: http://missmimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0