Kvällen!

Go kväll!

Nu har vi haft massor med mys hemma... Medans jag duschade förut så bakade Nicklas och Isabella en blåbärspaj. Mums! =P Isabella hade i alla fall ätit massor med blåbär och var blå i hela ansiktet, om hela händerna och hela pyjamasen var också blå! Den ligger nu i tvättmaskinen, hoppas att den blir ren igen!! Isabella fick duscha för andra gången idag, med mig, Nicklas kom in med henne när jag nästan var klar så jag fick ta en jäääätte lång dusch jag! =)

Pajen var hur god som helst! =P

Nä, nu ska jag svara på lite kommentarer!!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag kan lägga ut en print eller nåt på det i bloggen imorgon, eller skickar över den på msn. ;) Minns faktiskt inte.

Men jag fråga typ
vad han tyckte om att i stort sätt hela Sverige tycker det är en skandal att han åkte ut, och han svarade att det inte alls var någon skandal. Att det var helt fel ord i det här samanhanget. Typ nåt sånt. ;)

Han är knäpp. För det är visst en skandal. En stor fet skandal, är just vad det är. ;)

2007-11-25 @ 21:47:12
URL: http://patriciaas.blogg.se
Postat av: emelieu

jag har haft en bra kväll, hoppas du också haft det! :) kramar på dig!

2007-11-25 @ 21:47:34
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: Malin

hoppas du har haft en bra helg vännen! var hos mormor och firade henne igår på födelsedagen och sen kom en kompis hem, bara sådär, som i vanliga fall bor 30 mil härifrån så det blev att umgås med henne och sen utgång! men iallafall, helgen har varit bra för min del! har du några planer nu till veckan? kram och god natt!

2007-11-25 @ 22:42:56
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0