Shopping!

Hallå! Vi kom iväg förut men vi hann inte ens med hälften av det vi skulle göra, just för att vi gjorde annat i stället.. =) Vi hann t.ex inte handla mat, det ska vi göra i morgon innan vi åker till min mamma!

Nu har vi köpt, matbord med stolar till, julsaker, värmeljusstakar, tre taklapmor (spots till hallen).. mm mm...

Bordet och stolarna fick pappa komma och hämta med sin bil, mamma följde med! Jag fick en liten present av min mamma också, hon hade varit hos frisören idag nämnligen!

Jag ska ta kort sen och visa vad vi har köpt! Ska även svara på kommentarer senare men snart ska lillan nattas!
Vi har precis ätit sen middag, korvstroganoff med pasta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0