Vart kommer energin ifrån?

Jag kan verkligen inte förstå vart barn får all sin energi ifrån?! =O Mina kusiner var hos mamma idag.. Dom är 7, 11 och 13. Dom äldsta är lugna men Filip, 7-åringen, han dansar omkring, hoppar och springer runt som en pajjas i timmar. Haha, jag satt och filmade honom med min kamera, då trodde han att jag försökte ta ett kort så han sprang omkring och gömde sig och stack fram huvudet bakom möbler och hade sig. Jag tänkte att han kanske tyckte att det var kul att bli filmad, men efter ett bra tag när han hade hållt på så sa han " Du kan inte ta kort på mig" med en sån där retsam melodi. Då trillade poletten ner, jaha han skulle retas?! =) Då svarade jag, "nä det behövs inte för jag har filmat hela tiden." Haha, snacka om att han blev förvånad. Efter det skulle jag filma honom hela tiden! Hihi, sötnosen!

Kommentarer
Postat av: www.VeryVip.blogg.se

Svar.

Ja det var verkligen galet skönt asså.
De måste du köpa till vintern :D

2007-11-25 @ 00:36:28
URL: http://VeryVip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0