Bellis är slut!

Hallå igen..

Det blev ändrade planer här hemma.. Nicklas köper med sig pizza på vägen hem..  Känns som att vi åt det nyss men men. Usch! Vi är inne i en riktig slarvperiod just nu! Hur ska vi ta oss ur detta igen?!

Isabella är så trött så hon somnade nästan sittandes för nån halvtimme sen.. Nu är det full rulle men man ser ändå att hon mer än gärna skulle sova så jag funderar på om vi skippar hennes bad idag och att hon snart ska få sova.. Känns som att jag är värsta tortyrmorsan om jag ska hålla henne uppe längre nu..
Tänkte bara att Nicklas skulle hinna pussa och krama henne godnatt idag..

Aja, jag går och gör henne klar för sängen så länge, det här går inte..

Kommentarer
Postat av: Helena

Man orkar inte vara så himla perfekt jämt och laga bra mat, bada barnen osv. Det är ju helt mänskligt, du är ingen tortyr och slarvmorsa för det. Du är människa!Jag tycker att det låter helt normalt!

2007-10-05 @ 18:36:37
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Olga

Jo tack, dagen har varit bra för min del :) Sitter fortfarande på jobbet dock, slutar om 1½ timme...
Hoppas att du har haft en bra dag idag du med! :)

2007-10-05 @ 19:03:04
URL: http://olgatherussian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0