Fredag..

Hallå!!

Idag har jag inte hunnit med bloggen så mycket!! Alexandra och Adrian kom hit på en kaffe vid 11-tiden.
Jag gav Isabella lunch och sen gick vi ut och jag och Alexandra åt lunch på daisys..
Sen var det dags att hämta Anton på dagis kl 14.. Gick och handlade och sedan följde alla tre med hem till oss..
Jag vill tillägga att Isabella inte har sovit en gnutta middag idag..
Alexandra och barnen gick PRECIS hem nu och Isabella har redan börjat gnugga sig i ögonen.. Dom har lekt och varit jätte nöja i nästan 3 timmar!!
Vi mammor har haft det jätte skönt!! =)

Jag ska alldelles straxt börja med middagen (som jag inte alls vet vad det blir)..
Nicklas har inte kommit hem än, han är på väg..

Måste bara säga! Guuud vad skönt det har varit att slippa plugga idag!! Vi kunde göra precis vad vi kände för hela dagen!! =)

Kommentarer
Postat av: jenny'

hur länge är du mamíledig ? :)

2007-10-05 @ 17:14:59
URL: http://kidabouche.blogg.se
Postat av: Irina

Oh va skönt ^^ Det e inte alltid små barn är så snälla i så länge :P Har sj en liten kusin (nu 4) o sen har jag suttit barnvakt åt en kille på 1,5 år ^^
Hehe, jo jag vet, men eftersom jag ska till England i 3 månader ung i år 2, så ska jag nog börja efter, komemr nog annars o glömma allt... Dessutom har inte nån av mina föräldrar haft körkort tillräckligt länge för o kunna va handledare...

2007-10-05 @ 18:18:40
URL: http://aliassnebbie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0