Go kväll!

Just nu ligger en envis liten tjej i sin säng och vägrar sova! Nyss var hon arg så jag fick vara där med henne men sen provade jag att gå ut igen, nu ligger hon och pratar glatt! Skönt det i alla fall!

Idag var vi som jag sa hemma hos Nicklas föräldrar, hans pappa blir hela 51 år i morgon! =) Fast enligt mig så är det en ung ålder! Vi fick massa fika och tårta... Mums!

Vilka var där? Om man tänker åt Isabella...
Farmor Berit, Farfar Peter, Farbror Tony, Faster Jeanette, Jeanettes pojkvän Robin, Faster Sandra, Sandras sambo Henrik, Kusin Linnéa, Kusin Alice och så mamma o pappa såklart!

Vi lekte en hel del också (Jag, Sandra, Isabella o Alice), bara det att Isabella ville inte vara med oss utan hon skulle sitta med grabbarna och spela buzz (tv spel) och klättra i farmor o farfars trapp *fy fy*... Till o från var hon dock med oss ändå... =)

När vi åkte hem kom Tony med oss hem, han åt middag här (pepparbiff, potatisgratäng, pepparsås och en god sallad) Han ska även sova här i natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0