God morgon!

Härligt att vakna upp till en solig Torsdag! MEN, Jag är så nervös idag, nu vill jag bara att teoriprovet ska vara över så jag vet om jag har klarat det eller inte.. Men dumma jag valde en sån sen tid som 14.45..
Jag bara tänker mig tanken att jag sitter där och gör alla frågor, sen när jag ska trycka på rättaknappen så kommer hjärtat hoppa ur bröstkorgen på mig!!

Tur att jag har en del att göra här hemma  på morgonkvisten, måste plocka undan lite, ta disken, tvätten och fundera ut vad Bellis ska äta till unch och middag. Min mamma kommer troligtvis att få ge henne både lunch och middag..

Linn kommer hit vid 10.30-tiden idag, så ska vi göra oss i ordning tillsammans när min mamma kommer vid 11- tiden.. Härligt, då har jag flera stycken att prata bort tiden med!!

Kommentarer
Postat av: satu

jaha, vad bra-tack för svaret!
Jag bor i Älta.. du bor i Haninge el hur?
Din dotter är vacker som en JUVEL!

2007-10-04 @ 08:32:55
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: satu

Förresten hoppas det går vägen nmed frågorna!
Du har kommit längre än mig iaf! *ler*
hihi-jag har bara kommit till övningskörning och det blir ca 3ggr per år(höhö) nä-ska på allvar ta upp övningskörandet igen!

2007-10-04 @ 08:40:25
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0