Godmorgon

Godmorgon!

Idag vaknade Bellis vid 07.45, jag hade ställt väckarklockan på 07.30 för man vet ju aldrig när pluttisen vaknar.. Vilket är jätte skönt.. =)
I natt har jag sovit i många timmar.. Jag gick och lade mig vid 22.30 ungefär och sov till 07.30..

Nu är det dags att göra lillans välling, jag väntade lite extra med det så att hon orkar vänta med lunchen till vi kommer till Tyresö sen.. Min mormor ville hemskt gärna bjuda henne också på nåt.. =)

Idag hinner jag inte sitta här så mycket på dagen/morgonen.. Jag ska hinna göra oss i ordning inkl. hinna duscha. Så måste jag packa allt vi ska ha med oss. Det ska jag hinna tills kl 10 ungefär..
Det låter som jätte mycket men tro mig, tiden springer iväg när man har småtting/ar..

Kanske är dags att lägga på ett kol nu då!? Isabella är säkert hungrig stackarn..

Kommentarer
Postat av: Satu

Jo du jag hålle rverkligen med!! -tiden springer iväg alldeles för fort ,när man är med sina småttingar!
ha ha, lustigt det du skrev jag i haningen och du i tyresö... hihi

ha en bra dag med mormor och mamma!
kramar

2007-10-10 @ 08:22:57
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0