Godmorgon!

Nu står våran data på sin riktiga plats igen! Så någon gång idag kommer jag att  lägga in bilder på tapeterna! =)
Igår skurade jag vidare lite i lägenheten men inte överallt. Det är fort gjort om, jag väl kommer igång idag!
Vi möbelerade även hit och dit i vardagsrummet! Vi kan verkligen inte bestämma hur vi ska ha det där!
Vi dammtorkade här i datarummet och hann till o med packa upp ett par kartonger!
I dag och i kväll får jag göra det mesta själv om jag vill ha nått gjort för Nicke ska hjälpa en kompis att flytta efter jobbet, vilket nog blir sent! Men vänner ska man alltid ställa upp på!

Kommentarer
Postat av: S.

(Svar)
Snart 6 månader :) fast jag är typ, som du säger, fortfarande nykär.

2007-10-23 @ 08:20:30
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: malin

nej, precis! det är bara jobbigt att tänka på sånt hela hela tiden! :) vad händer idag då?

2007-10-23 @ 08:35:17
URL: http://xxmalin.blogg.se
Postat av: Charlotte

Jo det är helt sjukt dåligt! De har ju bättre mat än vad man hade när man gick i skolan :/ Jo visst gör man säkert det. Och man möter säkert många som ska begå brott eller gjort det men som inte hittats :/ Fruktansvärt verkligen!
Jo alltså jag vet ju inte hur priserna är där uppe men jag tror faktiskt att det skulle löna sig även för dig!!
Jag köpte en lampa här hemma i Göteborg för 400:- och när jag kom ner dit så hade de precis exakt samma för 129:-. Sjukt att de kan vara sån skillnad och att de kan vara så billigt. Hittade en underbart fin barnvagn för bara 200:-. Verkligen jättefin och stabil. Du skulle nog trivas lika bra som jag gör där nere :)
Kraaaam!! Och ha en fin dag gumman!

2007-10-23 @ 08:40:45
URL: http://charlotte87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0