Hänga tvätt!

Hej hej!

Nu har Isabella precis ätit lunch, ligger i sängen och ska sova. Så nu är det tänkt att jag ska hinna plocka lite! Känns inte särskillt lockande faktiskt...

Innan Isabellas lunch så gick hon och jag och handlade, efter det fick hon springa av sig lite ute. Det behövdes!
Vi tog en liten tjej prommis medans Nicklas, Tony och Andreas satt och spelade tv-spel... =/
TV-SPEL!! Det är väl inge roligt!??

Bäst att jag tar hand om tvätten på en gång, jag får springa emellan datan och mina andra sysslor för när Isabella har vaknat så ska vi antagligen kolla på en bäddsoffa in till det här rummet, vet inte hur vi ska få hem den om vi köper nån bara!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Heeeej gumman!!
Nu har jag köpt en dator och skaffat trådlöst bredband så nu kan jag skriva till dig när som hellst och ladda upp massa skojiga bilder :) Måste bara få igång kameran igen :)
Kramar

2007-10-28 @ 12:45:00
URL: http://charlotte87.blogg.se
Postat av: Charlotte

Jo nu får jag ju minsann skriva massor :) Haha nej jag kunde verkligen inte vänta!! Vad har du gjort i helgen? Kram

2007-10-28 @ 13:00:56
URL: http://charlotte87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0