Idag fick jag nått att fundera på..

Idag när vi var på bussen och stannade på en hållplats så kom det på ca 50-60 ungdommar, jag överdriver inte!
I all fall, trots trängseln och all irritation från höger och vänster så var det ändå massa ungdommar som lade märke till och gullade med Bellis.. Då tänkte jag tillbaka! När jag var i 15-16 årsåldern så såg jag inte ens åt ett barn, var inte det minsta intresserad.. Sen bara ca 3 år senare så insåg jag hur goa dom små är.. Tur är väl det för annars hade vi inte haft våran lilla sessa..

Jag är i alla fall glad att inte alla tonåringar är som jag var då!! Barn ska också få ta plats!! =)

Kommentarer
Postat av: madde

VEM kan motstå små barn på stan??? =)

2007-10-11 @ 15:24:10
URL: http://negerboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0