Idag

Go kväll!

Idag kom Linn hit och hälsade på! När hon kom satt vi först och pratade en stund. När Isabella vaknade så gick vi iväg, jag bjöd på en dagens på en restaurang i närheten! "Ostgratinerad kassler med ris och currysås"
Efter lunchen så gick vi till en lekpark, Isabella ville leka så det fick hon göra. Lekte i sandlådan, gungade och sprang omkring och trallade. =)

Efter ett tag så var vi tvungna att gå hem igen, vi hade nämligen en gravid kvinna med oss som blev väääldigt kissnödig! =) Jag kommer själv ihåg hur det var, det räckte med en spark i magen sen var jag akut kissnödig.

Väl hemma så satt vi bara och pratade allmänt och så blev jag övertalad att bli medlem i facebook. Jag fattar ingenting på den sidan! Vi lekte lite med Isabella på hennes rum och sedan var det kväll! =) Dags för oss båda att laga mat, så hon blev hämtad och jag satte upp min lilla tjejja på diskbänken så vi kunde laga mat tillsammans! *mys*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0