Inte ens ett dygn kvar nu! =)

Ja, nu är det inte långt kvar! I morgon är det den STORA dagen! Usch vad nervös jag börjar bli nu!!
Idag har jag inte pluggat så jätte mycket som man kan tänkas göra en dag innan provet men lite pluggande blir det i kväll också! =)

Linn var ju här förut också och då blev det en hel del prat med tanke på att vi inte har setts på väldigt länge,
jag har inte träffat henne så länge hon har varit gravid och hon är nu i vecka 26 så det var ett bra tag sen..
Ja och sen blev det ju inte så mycket av den enkla anledningen att jag har en dotter att ge uppmärksamheten till också.. På ett sett så känns det som att jag kommer att klara provet i morgon men en annan del av mig tror inte det!!!

Nu har vi ätit middag jag och Isabella, Nicklas kommer inte hem än på flera timmar för hans chef har tydligen planerat att dom ska jobba ihjäl sig den här veckan.

Isabella ska snart få ta ett långbad sen blir det välling och sova för hennes del.. För min del blir det plugga och blogga när hon har somnat!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

tack för din peppning. Jag ska köpa ett direkt imorgon efter skolan.. vet inte om jag kommer att klara av att vänta till nästa morgon, vet du ngt som är extra känsligt så att jag inte behöver använda morgon urinen?
Kram!

2007-10-03 @ 18:17:29
URL: http://beccabajs.blogg.se
Postat av: Irina

Aj då :/ Hoppas det går bra på provet!

2007-10-03 @ 18:42:17
URL: http://aliassnebbie.webblogg.se
Postat av: Malin

Jaa, vi får hoppas att det gick bra iallafall! Fick tillbaka ett annat prov senare på dagen och MVG, jajjamen! Är så sjukt stolt över mig själv :D Hoppas verkligen det går bra imorgon.. kram

2007-10-03 @ 18:57:23
URL: http://xxmalin.blogg.se
Postat av: ida

Svar:
Den sista bilden i raden ;)

2007-10-03 @ 19:33:33
URL: http://www.semlan07.blogg.se
Postat av: Julia

Lycka till imorgon:) Kram

2007-10-03 @ 19:40:43
URL: http://bagladies.webblogg.se
Postat av: Mimmi

Det kan säkert variera från årgång osv, men de programmen är ju faktiskt till för att man ska bli så förberedd som möjligt inför det stora testet :) Programmet som jag använde på körskolans datorer (minns inte vilket det var) hade exakt likadana frågor som de som de hade på vägverket, alltså på teoriprovet!
Haha papegojor är väl ännu mer högljudda? Jo, vår kattunge är som busigast vid 6-7 tiden, då min sambo brukar gå upp till jobbet. Har jag då sovmorgon och katten inte vill leka själv så kan han vara lite jobbig. Men ibland räcker det med att lägga honom på min mage eller i sängen och kela en stund, sedan lägger han sig på kudden och sover i några timmar till, tills jag stiger upp. Men det är inte alltid han känner för det. Annars så kompenserar han ändå sin "jobbighet" på morgnarna med att vara otroligt söt och mysig på dagarna och kvällarna :)
Lycka till i morgon! Kraam

2007-10-03 @ 20:24:46
URL: http://missmimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0