Isabella sover och Jenny kommer hit!

Hallå!

Nu ligger Isabella och sover! Hon ville inte äta nånting till lunch idag så det är nog också ett tecken på en kommande förkylning. =(

Jag har inte städat så mycket än men jag tar lite då och då som jag alltid gör.. Dra ut på det "roliga"..
Jenny ringde för en stund sen, hon ville komma hit sen och det lät ju trevligt!! =) Får se hur mycket städning det blir då?! Jag får helt enkelt ta lite i morgon också om jag inte blir klar idag! =) Men det brukar ju gå ganska fort, bara man kommer igång..

Jag kanske ska sätta fart nu en stund då!! =)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Lycka till med städningen!! Tänker på dig!
Kramar

2007-10-11 @ 11:39:13
URL: http://charlotte87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0