Kväll hos Anna..

Nu ligger lillfisen och sover sen 2 timmar tillbaka. Hon var bustrött, bara grinade åt allt för hon sov inte alls länge idag på dagen. Nicklas kom hem en snabbis efter jobbet och duschade sen skulle han hjälpa en vän att flytta. Han och hans flickvän har separerat nu efter 5½ år. Fy fasen vad jobbigt!!

Jag har tagit lite bilder på Isabella idag också, men just nu ids jag inte att hämta kameran!
Jag funderar även på om jag ska ta en dusch!? =)

I morgon ska vi träffa Linn! Trevligt trevligt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tur han gjorde det då för annars hade du ju missat världens bästa serie! ;P

2007-10-23 @ 22:20:43
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0