Man vill ha så mycket!

Jag har precis suttit och bläddrat i en massa reklamblad! Jag inser att det är så mycket vi behöver och vill ha då! I år blir första året vi ska ha en julgran t.ex. och behöver då köpa allt pynt och dessutom en julgran. Kan tänka mig att det kommer kosta lite! Sen vill vi ju så klart ha fint i ALLA fönster, vi har bara 2 julljusstakar.. Hehe, så då måste vi även köpa lite sånt! Nya möbler vill vi ha och en massa annat!

Kläder och sånt får vi ha det vi har ett tag nu för det känns som att allt annat är viktigare just nu!
Om vi ska köpa allt som vi vill ha så pratar vi inte om 1 eller 2 tusenlappar utan mååånga fler.. =/

Ibland önskar man att man kunde bada i pengar.. =)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja han är jättemysig :)
Det är bara bra med mig tack, själv?
Det är första året vi ska ha riktig gran med iår! Och vi har inte ett enda julpynt här hemma.. så det kommer väl att gå åt en del pengar innan jul!
Ha det fint! Kram

2007-10-22 @ 13:23:55
URL: http://missmimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0