Måndag igen

God morgon mina vänner!!

Inatt har Isabella krånglat en hel del med sin sömn.. Så det blev si sådär med sömn för oss alla i natt..
Såna här tillfällen önskar jag att vi redan hade köpt en säng till gästrummet så att stackars Nicklas som går upp mellan 05-05.30 för att jobba kunde gå och lägga sig där i stället.. Men nu har vi ingen så det blev inte så..
Jag fick sovmorgon idag me, Isabella vaknade någon gång runt 08.30.. Mycket skönt!

Jag ringde precis till hyresvärden och beställde en säkerhetsdörr plus att jag skulle kolla upp när tapetseringen blir av.. Dörren fattade jag som att vi kunde få ganska snart. Ang tapetseringen så skulle han säga till målaren att ringa hit och bestämma tid.. Hoppas att han/hon ringer snart för jag står inte ut med alla kartonger längre..

Idag ska min mamma komma hit igen och passa Bellis medans jag pluggar.. Hoppas, hoppas att jag klarar teoriprovet på Torsdag. Det kommer att vara en sån lättnad då! Då kan jag ut och fara när jag vill utan att tänka "nu borde jag egentligen sitta och plugga"!! =)

Nu blir det snart frulle för det har jag inte ätit än..

Kommentarer
Postat av: bebisnoja

Vad pluggar du?

2007-10-01 @ 09:34:28
URL: http://bebisnoja.blogg.se
Postat av: Fröken Fredag

Håller tummarna för att du klarar provet! Kan tänka mig vilken lättnad man känner efterråt.. :)
Kram

2007-10-01 @ 12:18:05
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0