Mera jul!

image295
Den här lilla kappan tror jag skulle passa i
Isabellas rum, tycker att den ramar in fönstret så fint..
Jag måste bara mäta fönstrena så att dom
inte är för breda. Kappan finns på http://www.cellbes.se/
och kostar 98:-

image296
Bilden längst upp till vänster här är så fin!! Såna gardiner

vill jag ha i vardagsrummet i jul! Får se hur det blir..

Älskar den vita stjänrnan och julgranen också!! Så himla
snyggt! Det här finns på www.jotex.se

I år vill jag ha riktigt juligt hemma! Vi har planer på att vara hemma i jul och bjuda hit släcktingar eftersom att vi inte har varit hemma på julen på flera år.. Då kan vi ju träffa alla samtidigt! =)

Har du bestämt hur du ska fira julen? I såna fall hur? =)


Kommentarer
Postat av: Satu & Cassie

oh my gosh!

MIN FAMILJ ÄR VÄRRE ÄN DALLAS( på nåt konstigt sätt är det alltid nån som ställer till en scen el nåt sånt)Vi är 6 syskon ,5 tjejer och en kille och mamma (pappa är död) Och detär flera av syskonen som är osams så det är kanske därför? HM-*Det kända finska temperamentet* heheh liite tråkigt kanske -men jag är VAN nu -så jag föredrar att fira hemma i lugn och ro med min lilla familj..lugnast så.. heheh

2007-10-12 @ 12:22:18
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0