Nu är vi hemma!

Nu har vi varit och fotat Isabella! Vi är såå nöjda! Kunde inte ha blivit bättre kan jag säga!!
Han älskade att fota henne och hon älskade att bli fotad! Han sa att hon var en riktig prinsessa och att han inte kunde låta bli att framkalla alla bilder han tog! Endast en enda som han tog bort!

Jag ska börja ta kort på korten nu, hoppas att dom blir bra! Aja, kommer tillbaka om ett tag med bilderna.. =)

Lite reklam eftersom jag blev så nöjd!

Tyresö Foto Atelje
Östangränd 4
13540 Tyresö

Tel. 08-712 10 95

Ända fram till jul så har dom det unika priset på fotoalbumet.. 295:-
Halva priset på vissa förstoringar!! Passa på!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja jag vet, försökte bara muntra upp dig. Hoppas att det kännns bättre nu, men som sagt sjuka människor finns det alltför många av. Det är faktiskt lite otäckt.Ha en mysig kväll!

2007-10-13 @ 16:31:05
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0