På väg hem

Nu är vi på väg hem igen.. Det var mysigt hos "svärföräldrarna" idag.. Massor med fika också..
Nicklas lärde sin lillebror Tony att göra blåbärspaj nu innan vi åkte, så nu får dom avnjuta en god paj i kväll.. =)
Vi tog hem en massa blåbär också, jag och Nicklas mamma var ute jätte mycket och plockade blåbär i somras men då hade vi inte plats i frysen! Nu har vi två frysar så nu får vi plats med mycket blåbär! =)

Isabella gillade inte rostbiff och potatissallad så hon åt inget till lunch, sen ville hon inte heller ha mellis så nu är hon jätte hungrig! Lite smågnälligt är det här i bilen!! =)

Nu när vi kommer hem så är det bara för mig att slänga ihop middagen och sedan äta lite fort, sen är det dags att åka ut och köra.. Jag som vill ha myssöndag med familjen!! =(

Detta skrev jag på vägen hem förut men det ville inte postas då! Nu har jag varit ute och kört lite bil.. =)

Kommentarer
Postat av: Irina

Oh, blåbärspaj e så gott ^^
Blev lite sugen på det nu, vi har också frysen full med bär nu, men orkar inte baka X)

2007-10-07 @ 18:42:21
URL: http://aliassnebbie.webblogg.se
Postat av: Natta

Jag jobbar i Stinsen, Sollentuna, Stockholm ;P låter riktigt gott med blåbärspaj (a) kram

2007-10-07 @ 19:18:52
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Malin

precis! det är ju ett par år kvar att samla in pengar! hihi..

2007-10-07 @ 19:36:04
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0