Serienörd?

Har du över 55 poäng så är du en serienörd ;)

[ ] Gilmore Girls
[ ] Grey's Anatomy
[X] Prison Break
[ ] Desperate Housewives
[ ] OC
[ ]One Three Hill
[X] Vänner
[ ] Förhäxad
[ ] 24
[ ] Simpsons
[ ] Scrubs
[ ] CSI
[ ]CSI Miami
[ ] CSI New York
[ ] Jordan Rättsläkare
[ ] Joey
[ ] Bones
[ ] Dawson's Creek
[ ] Heroes
[ ] House
[ ] Brothers and sisters
[ ] Sex and the City
[ ] Navy CIS
[X] Lost
[ ] My name is Earl
[ ] Ugly Betty
[ ] Smallville
[ ] Southpark
[ ] Stargate Atlantis
[ ] The 4400
[ ] The Office
[ ] Two and a half men
[ ]Spin City
[ ] Cold Case
[ ] Criminal Minds
[X] Baywatch
[X] Lilla huset på prärien
[ ] Dallas
[ ] Shark
[X] Tredje klotet från solen
[ ] Law and order
[ ] Våra bästa år
[ ] Våra värsta år
[X] Sabrina - Tonårshäxan
[ ] Ett geni i familjen
[X] Alla älskar Raymond
[ ] Ghost Whisperer
[ ] 8 simple rules
[X] Svensson Svensson
[ ] Lizzie McGuire
[X] Sunset Beach
[ ] Magnum
[ ] VIP
[ ] Stacked
[ ] Myggan
[ ] Vita huset
[ ] Advokaterna
[X] Ally McBeal
[ ] Las Vegas
[X] Xena
[ ] Entourage
[ ] Cityakuten
[ ] Will&Grace
[X] Beverly Hills
[X] Sjunde himlen
[ ] Dharma&Greg
[X] Fresh Prince in Bel Air
[X] Skilda Världar
[X] Nanny
[X] Tre Kronor
[ ] L-word
[X] Vita Lögner
[ ] Andra Avenyn
[X] Rederiet
[X] Hem till gården
[ ] How I met your mother
[X] That 70's Show
[ ] Alias
[X] Seinfield
[X] Glamour
[ ] Huset fullt
[ ] Hjälp
[X] Mitt liv som död
[ ] The Shield
[ ] Close to home


Totalt:25

Nu har jag bara kryssat i dom som jag följt så troget jag kan.. Sen har jag ju strötittat på vissa av serierna.

Men jag skulle vilja lägga till 2 bra serier!!

Invasion
Kyle XY

Dom två har jag följt och dom är ju bara såå bra!! Synd bara att dom lade ner Invasion!! =(

Nu ska jag se ett avsnitt av prison break.. Hehe

Kommentarer
Postat av: Malin

det var inte så farligt många! :D

2007-10-10 @ 20:15:36
URL: http://xxmalin.blogg.se
Postat av: Heidi

CSI och SATC är de bästa serierna som gjorts... Eller kanske Simpsons också.. Äh, finns för många! ; )

2007-10-10 @ 20:30:17
URL: http://lillhedda.webblogg.se
Postat av: ida

prison break ä grymt bra!!
Sov så gott sen o. dröm sött!
kram

2007-10-10 @ 20:43:17
URL: http://semlan07.blogg.se
Postat av: Sara

Prison break är så bra, han vill jag gifta mig med=)

2007-10-10 @ 21:10:20
URL: http://flippaut.blogg.se
Postat av: Karoline

Hej! Hoppas allt är bra med er, och visst är man en sucker för serier. Ha det bäst!

2007-10-10 @ 21:13:04
URL: http://enmamasliv.blogg.se
Postat av: Anonym

kul lista :)

2007-10-11 @ 20:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0