Sköna promenader

Hallå!

Nu är vi hemma igen!

Vi tog en promenad både dit och hem! Skööönt! Eller ja, kanske inte på hemvägen för då var Isabella ganska arg! Hon ville minsann inte sitta i sin vagn och så var hon mycket hungrig! Som tur är så hade jag en banan med mig i skötväskan som hon fick! Efter det blev hon mycket nöjdare!! Tur är väl det för vi skulle handla en hel del på vägen hem, fyra fulla matkassar blev det, varav två fick plats under vagnen, dom andra fick jag bära, plus att jag skulle dra vagnen också.. Måste sett kul ut när jag lunkade fram där och var helt slut! Eftersom att klockan blev så mycket så köpte jag färdiga plättar till Bella som hon fick till middag! Det gick i det med! =)

Själv får jag kebab när Nicklas kommer hem, han skulle köpa med sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0