Träffa mormor..

Nu undrar ni säkert om jag inte har nåt liv när jag skriver det tredje inlägget på raken, men jag måste skriva av mig lite när jag inte har bloggat så mycket på för- och eftermiddagen! =)

I morgon ska jag och Isabella träffa mamma på Handenterminalen vid 10.30- tiden, där tar vi sedan bussen till Tyresö för att träffa min mormor (Mormor Gigge som jag kallar henne).
Hon fyllde nämligen år den 3:e, dan innan jag skrev teorin så jag följde inte med för att fira henne på hennes födelsedag, kände att jag ville plugga då!
Därför ska vi träffas i morgon i stället! Mamma är ledig så hon följer också med! =)
Tror att det kommer att bli jätte trevligt, hon har gått och kollat ut ett bra cafe och fixat i en vecka snart, hon blir så glad när man kommer!
Åh vad du är söt min lilla mormor!

Just det, vi gick ihop om en present till henne, en mobiltelefon (hon har aldrig haft en i hela sitt liv).
Tänk hon fyllde 84 år och har nu fått en mobiltelefon.
Då kan man undra om hon någonsin kommer att lära sig hur den fungerar, hon hade tydligen frågat massor med gånger vilken knapp man svarar med!! Hihi
En sak till, hon vågar inte ha med sig den när hon går ut för att hon inte vill bli rånad..
Jag försökte förklara att man har liksom inte så mycket användning av en mobil hemma.. =)
Hon e ju bara för söt!!

Kommentarer
Postat av: Satu

fniss vilken underbar mormor det låter som!!

nu ska jag sova-spv sött!! ;D

2007-10-09 @ 22:00:03
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: ida

Tvärtom, klart du har ett liv om du bloggar så mkt om d =D
Söt mormor!!

2007-10-10 @ 00:19:43
URL: http://semlan07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0