Träffen med Karin och Liam

Hallå!

Idag träffade vi som jag sa Karin och hennes son Liam. Vi tog en prommenad och sedan gick vi till en lunchrestaurang (blev inte samma som igår) och åt. Idag blev det "bacon och fetaostfylld kycklingfilé med klyftpotatis och kantarellsås". Gissa om det var gott!!!??
När vi satt där och hade ätit så fick jag syn på jack vegas automaterna. MEN jag lyckades hålla mig från frestelsen!
Jag har en viss svaghet för spel över huvudtaget! Kan gärna sitta och spela på såna eller på nätet sen kommer ågren fram när jag har spelat bort för mycket!

När vi hade ätit klart så gick vi hem till mig, Karin har inte varit här nåt sen vi flyttade hit! Barnen fick leka och vi satt med dom på golvet och pratade. Så härligt att vara med andra mammor egentligen för då vet man att dom inte har tråkigt om vi leker med dom små! =)

När dom gick hem så följde vi med en bit så vi kunde handla tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0