Utmanad av Kim!

Hur svarar du i hemtelefonen? Hej det är Anna!
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå!
Ringer det mycket till dig? Periodvis
Ringer du mycket? Periodvis
Vem ringde du senast? Mamma
Hur mycket pengar har du? Just nu: För lite
Senast kramat och när? Isabella, nyss
Antal timmar sömn inatt? 9 =)
Sov du ensam? Nej
Vem sov du hos senast? Mamma o Pappa
Vem sov hos dig senast? Sambons lillebror
Vem vet mest om dig? Mamma
Vem vet du mest om? Min dotter!
Vad ser du fram emot? Ett syskon till Isabella! =)
Vad vill du ha just nu? Lunch
Vem hånar du? Hmm, ingen!
Vem längtar du mest efter? Nicklas
Vem vill du helst slippa? Öh, jag vet inte
Vem stör du dig på? Alla som är dumma!
Vem vill du sova bredvid inatt? Min sambo! =)
Vilken buss åker du oftast? Olika
Vilken årstid är det nu? Höst tyvärr!
Anser du dig själv snygg? Ibland, hehe
Har du varit kär? JA
Är du kär nu? JA
Är du en bra partner? Ja
Har någon varit otrogen mot dig? Ja
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Ja (jag vet! Jag är hemsk!)
Har du varit otrogen? Nej!! Hatar otrohet, det är fegt!
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Nu för tiden inget, förut bli uppraggad!
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Japp!
Vad åt du senast? Havregrynsgröt
Är du polare med grannarna? Nej, vi är nyinflyttade!
Har du varit på ett party? Ja
Har du varit utomlands? Ja
Var är dina syskon just nu? På jobbet tror jag!
Vilken tid gick du upp imorse? 08.01 ;o)
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov
Vad är det första du gör på morgonen? Pussar min underbara dotter!
Vad ska du göra efter det här? Äta och leka men Bellisen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0