Äntligen Fredag

Åhh vad jag älskar Fredagar! Fredag betyder ju NÄSTAN alltid att jag får vara tillsammans med hela familjen snart!!
Godmorgon förresten!!

Idag vaknade Isabella klockan 07. Alltså en timme tidigare än vad hon brukar göra!! Kanske börjar komma in i en bra dygnsrytm nu igen.. Det har ju blivit lite si och så på sistone..
Jag var som vanligt väldigt trött men jag har mig själv att skylla för jag satt väl vaken lite för länge.?! Inte gick jag och lade mig efter mitt sista inlägg inte.. Nej då!!

Snart dags för mig att äta lite frulle.. Sitter och funderar på vad jag ska äta idag, börjar tröttna lite på havregrynsgröten så jag tar en paus i en dag till tror jag.. =)
Isabella har fått sin morgonvälling men får gärna en smörgås också om hon vill..



Vill passa på att tacka för alla fina kommentarer om Isabella!! Blir så glad när jag får dom!
Givetvis alla andra kommentarer också.. =)


Kommentarer
Postat av: Cassie

Yesssss, snart är det helg :D

2007-09-21 @ 12:09:13
URL: http://metrobloggen.se/cassie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0