Fredagskväll och Lördagsmorgon..

God morgon!

Nu sitter jag här igen.. =) Igår kväll var jag så trött så jag orkade inte logga in och säga godnatt till er alla..
Vitrinskåpet står i alla fall på sin plats nu, jätte fint blev det.. Nu ska vi bara fixa lite saker att ha i skåpet.. =)
Våra Lasse Åbergglas och Kosta Boda fat har en säker plats i glasskåpen.. Men sen så satt jagg även och funderade igår om jag ska beställa en glaskub med ett ingraverat foto på Bellis från pixdiscount.. Det är såå häftigt!! Då måste vi bara kunna välja ETT foto av våra tusentals.. Kan bli svårt!

Nu när jag började skriva om kort kom jag på att vi måste ju snart gå iväg med Bellis till en barnfotograf..
Vi vill ha ett stort, svartvitt foto över våran säng som är taget av ett proffs..

Nu kan jag inte sitta här mer, känner att Bellis börjar bli för vild nu!!

Men vi hörs sen..

Kraaam

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Ha en jättebra dag!

2007-09-22 @ 11:22:04
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Cajsaajsa

Jo, dety har du så rätt i :) Jodå, städa rummet idag, filmkväll och annat mys, ska du hitta på ngt trevligt då ? :)

2007-09-22 @ 11:36:54
URL: http://cAjsafelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0