God morgon!

God morgon!


Igår somnade jag som en stock när jag gick å lade mig. Tyvärr då så gick jag inte och lade mig på en gång när jag skrev att jag skulle det.. Satt å surfade i nån timme till innan..
Isabella har sovit som en stock hela natten sen jag nattade henne igår och vaknade i morse straxt efter klockan 08.
Skönt att hon inte vaknade nåt i natt, hon har gjort det sen vi flyttade. Vaknat och varit orolig.. Men det förstår man ju så klart..

Hon var mycket trött igår också, igår på eftermiddagen när hon och jag skulle handla så var hon RIKTIGT JOBBIG!!
Satt och skrek, grät och försökte klättra ur kundvagnen.. Jag höll på att bli tokig på min lilla!!
Men det gick ju bra ändå..

Jag fick tag på mina vita korgar som jag ville ha till hennes leksaker också.. Känndes som att e sten lossade från hjärtat faktiskt.. Nu slipper vi ha alla leksaker utspridda på golvet.. För hennes plastlåda som hon hade förut räckte inte nämligen.. Den ska legot få bo i nu..

Nä nu ska vi äta frukost, sen ska det fixas lite.. Idag får vi nytt golv i klädkammaren.. JIPPI!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0