Gröt i magen

nu när jag har ätit min havregrynsgröt så har jag fått massor med energi.. Isabella är fortfarande lika pipig trots att hon fick välling.. Undrar vad det kan vara nu?! Hon verkar vara trött..

Jag ringde mamma, vi ska träffas i Haninge vid 11 tiden.. Så vi tar 10.52 tåget.. Skönt, då har vi god tid på oss nu på morgonen.. =)
Vi börjar nog med en lunch när vi kommer dit..
Sen ska Isabella få lite kläder.. =)

Om vi inte är i centrum så länge så följer mamma med hem på en latte. Så kan jag passa på att ta en dusch också. Det går typ inte just nu när hon är vaken,hon blir så arg!!

Nu ska jag klä på lillan och packa skötväskan, sen är det min tur att få lite smink och kläder på mig..

Ha det gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0