Haninge

Idag hade vi verkligen flyt på våran lilla runda.. Tåget hann vi med, med goooda marginaler och paraplyet hittade jag också.. :-)

När vi kom till Haninge centrum gick vi först till KappAhl, där köpte mamma galonbyxor och galontröja, ett par byxor, jacka med termobyxor till Bellis.. Vi blev så glada för det!! =)
Sen köpte hon ett par gummistövlar till lillan på Din Sko.. Jätte söta var dom!!

Jag köpte 2 par strumpbyxor till Henne idag.. Ett par vita och ett par svarta. På Åhlens. Det var det enda hon fick av mig idag.. =)
Sen köpte jag krokar med sugproppar som nu sitter på kaklet i köket, där hänger grytlappar,diskborste m.m.. PERFEKT!!

Lunch idag blev det på mc donals igen.. Lillan fick en 4-pack nuggets men åt bara två! Till det fick hon sötsur sås några pommes och en fruktpåse som inte alls var av intresse idag.. =)
Hon fick små utslag runt munnen efter lunchen som senare försvann.. Misstänker att det var ifrån dipsåsen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0