Hunnit med mycket..

Idag har min pappa varit här och hjälpt N med att sätta upp takfläckt i vårat sovrum och att lägga golvet i klädkammaren.. Det blev jätte snyggt!! Jag och Isabella träffade Linda under tiden och tog en liten shoppingrunda..
Vi köpte presenter till Jenny som vi senare skulle till.. Sen köpte jag lite glödlampor och strumpor till mig själv.. =)

Vid 16 skulle vi vara hemma hos Jenny, N valde att stanna hemma och sätta in lister i klädkammaren. Han hade även hunnit måla en omgång medans vi var borta också.. Duktigt.. =)
Jag målade andra vändan när jag kom hem och hade nattat prinsessan som var såå trött efter all lek och uppmärksamhet hon fått.. Man blir så glad när andra leker med ens barn.

Jag målade även första vändan på listerna här inne i datarummet. Vi ska måla alla lister vita. Dom är nu bruna..

Bilder från idag kommer jag antagligen att lägga ut i morgon i bloggen, jag vet inte vart kabeln är.. Tur i alla fall att jag hittade kameran.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0