I morgon!

I morgon bitti kommer min pappa hit, han ska hjälpa N med att sätta upp en takfläkt i vårat sovrum och att lägga golv i våran klädkammare.. Han som bodde här innan lämnade jätte fint golv till oss (6 kvadrat så det räcker inte till nåt annat rum än klädkammaren).. Tar kort på resultatet sen!!

Kl. 16 så ska vi hem till Jenny på smörgåstårta.. Muums.. Hon fyller år den 10:e..
Hon ville så gärna att jag skulle följa med ut på kvällen också men jag känner inte att tiden finns så jag sa att vi får ta det hon och jag en annan helg i stället.
Måste fixa i lägenheten nu i helgen så mycket vi kan.. Isabella blir ju inte så lycklig när jag gör det om det bara e hon och jag.
Som tur e så har min mamma varit till stor hjälp måndag,tisdag och onsdag den här veckan, utan henne hade nog inte ens hälften varit gjort! Så det tackar vi för!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0