Idag

Morning.. =)

Idag fick vi sovmorgon till klockan 09 ungefär. Inte så konstigt eftersom att Isabella bara sov en halvtimme på dagen igår. Nu har jag precis ätit morgongröten och sitter och dricker mitt kaffe medans jag bloggar.

Vi har inte riktigt bestämt vad vi ska göra idag, vi vet bara att vi måste åka och köpa välling för den är tvärslut!
Funderar på om det är nåt mer vi behöver!? Vi vill fixa med nått hemma!! =) Kanske lite färg till väggarna i klädkammaren. Fast vi har ju kanske nog att göra, vi har ju alla socklar i hela lägenheten som ska målas två gånger..

Jag MÅSTE börja plugga teori i morgon, annars kanske det är för sent.. Det räcker ju inte att sitta å plugga i en vecka precis.. TUR att jag har gått teorikursen och pluggat en hel del för ett par månader sen. Det var nog till mycket hjälp! HOPPAS JAG!!

Nu ska vi diskutera lite om vad vi ska hitta på..

Hörs sen..

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tack så mycket! :D Jo jag har tagit igen min sömn nu ;) Men det känns bara så tomt på dagarna nu när man inte behöver tänka på körkortet hela tiden. Känns grymt konstigt att inte behöva köra med körskolan mer osv. Hehe, men man vänjer sig väl snart.
Har allt gått bra med flytten? Mycket att stå i förstår jag :)

2007-09-09 @ 11:04:58
URL: http://missmimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0