Isabella har skaffat stadigt sällskap!

Nu är vi hemma igen jag och Isabella.. Det blev en heldag med Alexandra och barnen.. Först gick vi prommenad, sen hämtade vi Anton på dagis och gick till lekparken.. Lekte där ett tag sen gick vi hem till dom och åt mellis och lekte.. Haha, Anton e så söt! Han springer lite då och då och kramar Isabella och säger -min ickvän!
Hehehe.. Eller så säger han min icka, eller min Ella.. Sååå söt!!

Så Isabella har redan en pojkvän, 14 månader gammal! Inte illa måste jag säga! =)

Nu ska jag fixa middag till Isabella.. Usch jag vill bara gå och lägga mig! Har sån huvudvärk.. =(

Nä, hörs kanke sen..

Kram

Kommentarer
Postat av: Fröken Fredag

Haha, åå, vad gulligt! :')

2007-09-14 @ 08:11:21
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0