Isabella somnade utan mamma!

Nu har Isabella fått sig ett låååångt bad.. Så långt att hon inte ens började gråta när jag till slut tog upp henne.. =)
Efter badet blev det välling, pyjamas, tandborstning och sen sängen.. Jag provade att bara lägga ner hene i sängen idag när hon var vaken, hon somnade utan att säga ett enda pip.. PRECIS som hon gör på dagarna!!
Åhh vad stolt jag blir!! Samtidigt så saknar jag att jag inte kramade henne tills hon somnade men det är ju jätte bra om hon lär sig att somna själv..

Puss och godnatt hjärtat mitt!!



Kommentarer
Postat av: Isabelle

vad bra att det ordnade sig!
Jarå min dag var bra, hoppas din dag var givande den medd :)
Jaa, asså jag har två jobb, jag jobbar på Cop oxo...och det känndes konstig att en kille kände igen mig, av alla ställen på ARLANDA haha :) jag började jobba 5 och slutade 12 ..härlit härligt
hur är det och vara mamma så ung? :)
kramis

2007-09-20 @ 20:20:41
URL: http://saberi.blogg.se
Postat av: My

hehe ok :) du kan ju handla imorgon :)

2007-09-20 @ 20:41:31
URL: http://sweetiie87.blogg.se
Postat av: Patricia Klinteberg

Vad gulligt! :)
Jag har fixat en header och så till dig, men får den inte att synas på din blogg. Jag ska mejla till blogg.se imorgon efter skolan och se vad som är felet, varför det inte funkar. Så du kan räkna med att det förhoppningsvis är fixat i helgen! :)
Kram.

2007-09-20 @ 20:59:55
URL: http://klinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0