Ja må hon leva..

Hallu!!

Har inte hunnit skriva nåt inlägg idag då vi bara gjorde oss i ordning och åkte iväg i morse.. Åkte och åt frukost, hämtade ut lite arbetskläder till N, hämtade ut 2 paket på posten och nu är vi på väg till N:s föräldrar i Nynäshamn.
Hans mamma fyller år på Måndag så vi åker dit idag och grattar henne lite..

Rätt skönt ändå att kunna sitta vid datan när N kör bil.. Kanske ska strunta i att ta körkort..?! Haha.. Näe..

Ett av paketen jag hämtade ut idag inehöll förresten mina beställda kort  från pix discount.. Jag är helnöjd.. Jätte fina kort, bra storlek och färg på korten till ett mycket bra pris!!
Det andra var våran box från com hem.. Så nu kan vi titta på mååånga kanaler hemma.. =)

Nä nu ska jag svara på lite fler kommentarer innan det är dags för en "ja må hon leva"..

Vi hörs senare..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0