Kaffestund!

Nu sitter jag och dricker min eftermiddags latte medans jag bloggar.. Muums.. Har en vild liten tjej som far omkring bakom mig här inne.. Det här har blivit nåt slags avlastningsrum tills vidare så hon stor trivs här inne.. =) Mycket att undersöka! FÖR MYCKET!!

Jag hann inte plugga så länge förut tyvärr, Isabella sov inte så länge. Hon vaknade av att en man klippte gräset utanför fönstret.. Det låter verkligen högt, nästan som om han skulle vara inne i lägenheten och klippa gräs!

Isabella har verkligen blivit olydig, så fort man säger NEJ så börjar hon skratta och fortsätter med sina hyss.. Hon ser så söt ut, men det gäller ju att hålla sin min så att hon lär sig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0