Madeleine

Usch.. Man blir ju bara så ledsen när man läser allt om den stackars flickan.. Vad ska man tro egentligen?! Nu är det ju ganska säkert att det är just hennes föräldrar som har förgiftat henne med en överdos av sömntabletter..
I såna fall, Tänk vad alla egentligen har gjort för föräldrarna.. Hur stor grej det blev.. Så kanske det e just dom som är skyldiga..

Idag när jag läste tidningen så fick jag rysningar..
Jag finner inga ord!!

Sen är då frågan!

Tror du att det ÄR hennes föräldrar eller inte som är skyldiga?
Jag börjar sorgligt men sant tro att det faktiskt är dom!!

Kommentarer
Postat av: L I S A

Fruktansvärt :/

2007-09-14 @ 16:37:45
URL: http://lisaplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0