Måndag är trist!

Jaha, då var det Måndag igen! Trist, då är det en hel vecka kvar tills vi får mysa hela familjen! Usch, helgerna är för korta!! För att få dagen att gå idag så ska jag fixa lite här hemma, det är långt ifrån klart men vi vill ju inte möblera för mycket eftersom att vi ska få nya tapeter i nästan hela lägenheten!

Jag har dammsugit och plockat lite gran, tömt klädkammaren för N ska köpa med sig färg på vägen hem så att vi kan måla där inne. Sen är det klart, så då kan vi ju flytta in allt igen.. Skööönt!! =)

Nu sover lillan så jag ska hoppa in i duschen och sen plugga teori.. Tråkigt  att sätta sig ner och plugga när det finns hur mycket som helst att göra. Men jag MÅSTE!!

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja det var smaskens! :) Okej, trist. Jag har också bränt rätt mycket pengar den här månaden, men på vad vet jag inte riktigt ^^ Eller jo, typ körkort och liseberg. Men du kan ju kanske köpa den nästa månad om den finns kvar då :)
Ja visst är The sims kul! Ibland har jag perioder då jag kan sitta och spela hur mycket som helst (när man har tid då). Haha men om jag sitter och spelar för mycket blir jag kallad datanörd av min sambo :P Man blir ju beroende av det spelet!
Kramis

2007-09-10 @ 14:06:08
URL: http://missmimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0