Måndag..

Idag vaknade Bellis vid 07.20.. Vi steg upp och åt frukost men hon var fortfarande trött så vid 09 tiden efter att ha försökt roa henne gick vi och skulle vila en stund i min säng, vi somnade båda två.. Vaknade nyss och är helt tung i huvudet som jag nästan alltid blir när jag sover för länge..
Men skönt var det..

Borde ju egentligen ha pluggat medans hon sov då det inte blev av alls i helgen.. Men hon kommer garanterat att sova en gång till idag.. *peppar peppar* Då SKA jag plugga!!!

Just nu sitter Bellis inne i sitt rum och leker, nyvaken som hon var snubblade hon in där.. Bråttom hade hon också.. Haha..


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja visst är den riktigt snygg=) Nej jag ska inte köpa den, har flera vinterjackor redan så det får räcka. Tänkte bara tipsa mina läsare om den=) Asos är jättelätt att beställa från så=)

2007-09-17 @ 11:11:32
URL: http://baffinbay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0