Min kusin!

Idag skrev min kusin till mig på www.familjeliv.se. Hon undrade om jag hade glömt att hon har gått över tiden.. Nej då, hur skulle jag kunna glömma!! =) Hon är nu 11 dagar över tiden.. Stackarn..
Kan verkligen inte föreställa mig hur det känns att gå över tiden för Isabella kom 15 dagar för tidigt!!
Ganska kul, Nicklas var i Skåne och jobbade när mitt vatten gick!! Då var det bara för honom att gaaaasa hem till Stockholm!! =)

Måste ju dokumentera min gissning på könet förresten! Jag tror att kusin vitamin får en liten prinsessa!!
Så nu väntar vi alla med spänning!! Kom ut nu bebis!!!!!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

haha jag blir inter förvånad över att du oxo hatar konsum...blää.. men lönen e ju bra som fan! det kan jag hålla med om...att man glömmer alla skit när man för lönespeccen!
Oj, du är verkligen duktig som både jobbar, tar hand om din dotter och tar hand om livet..gud! verkligen grymt!
hann din kille föresten upp och vara med på förlossningen när ditt vatten gick??..
kramis

2007-09-21 @ 20:45:47
URL: http://saberi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0