Min Måndag

God kväll..

Idag har vi haft en trevlig dag med Alexandra och hennes barn.. Vi började med att hämta stora sonen, Anton på dagis sen gick vi och köpte mellis till barnen, eller ja, jag köpte en liten tetra med nyponsoppa till mig själv också faktiskt!! =) Det var så länge sen jag drack det, gott var det i alla fall.. Men det hade inte varit helt fel med en klick keso till.. Det e grejjer det!!
När vi hade ätit vårat mellis så gick vi till stora lekparken som ligger en bit här ifrån..
Barnen lekte ooch hade jätte mysigt/kul..

Stackars Bellis, hon ramlade i sandlådan och fick hela ansiktet och munnen full med sand.. Då blev hon lite upprörd.. Man märker också att hon inte gillar att bli smutsig om händerna, ser så gulligt ut för hon vill inte gärna resa sig upp med händerna mot sanden..

Idag var vi i parken lite mer än 1 timme och lekte.. Men det räckte för att mitt barn i alla fall skulle vara helt slut.. Men Anton var också trött..

När vi kom hem fick jag börja med middagen på en gång, Bellis var jätte hungrig stackarn..
Middag idag blev Chicken fingers med jasminris och sötsur sås.. Såsen var STARK!
Det brann i munnen på mig!!
Tur att jag smakade på den innan jag la på Bellas tallrik för den var alldelles för hot för henne..

Nu har vi haft lite kvällsmys och Bella ligger nu och sover..

Nicklas är inte hemma än.. Får se när han dyker upp..
Idag ska jag i alla fall hinna se IDOL!!

Heja heja AMANDA!!!


Kommentarer
Postat av: J

Tror att det kan bli en thriller nästa gång

2007-09-24 @ 19:33:18
URL: http://starfield.blogg.se
Postat av: Malin

Hej vännen! Om du fortfarande vill veta mer om Tyskland-projektet så skrev jag ett inlägg tidigare idag. "Uppdatering" heter det! :) Kram

2007-09-24 @ 19:40:20
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0