Min Söndag

Hallå där!!

Nu har precis jag och Nicklas kollat på idolrepriserna!! Fy f*n vad många det är som e bra i år!! Helt sjukt ju!!
Men min personliga favorit är AMANDA!!! Älskar hennes hesa röst!

Idag har vi haft en riktig tråk- och slappardag.. Inte fått nåt uträttat alls.. Aja, så kan det bli ibland!!
Lekt massor med Bellis i alla fall.. Hon var så trött i kväll så hon tyckte inte ens att det var kul/mysigt att bada med sin far.. Hon ville bara sova!!
I kväll somnade hon själv igen, alltså fjärde kvällen i rad!!

Middagen idag var så himla god!! Lagad av MIG så klart!!
Ugnsstekt, baconlindad fläskfilé med fetaostfyllning. Till det åt vi potatisgratäng och en färsk god sallad!! Mm..
Till och med Nicklas åt sallad!! What??

Idag har jag inte suttit här så mycket eftersom jag valt att bara umgås med min underbara lilla familj..
Nu ska jag sova..

Godnatt allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0