Morn morn

Idag ringde min livs levande väckarklocka kl 08.10.. Skönt att ha ett barn som inte vaknar tidigt.. =)
Hon har fått sin morgonvälling och jag ska snart gå och äta lite frukost.. Ska bli gott för jag är jätte  hungrig!!

Solen skiner så fint här utanför mitt fönster.. Skulle ju verkliden vara skönt att ta en promenad idag men då måste jag offra Isabellas sovtid idag och jag vet inte om jag har råd med det..
Måste plugga plugga plugga!!!

Kanske att vi kan gå ut i parken sen en stund för hon blir så himla rastlös av att gå hemma med bara mig hela dagarna.. Tycker så synd om henne då!!

Får se hur vi gör....

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hoppas du får en fin dag och lycka till med pluggandet!!

2007-09-19 @ 11:16:18
URL: http://charlotte87.blogg.se
Postat av: Anonym

hehe ja ja har blivit beroende av både latten o bloggen =) haha!
nu har ja iaf tagit fram teori boken, får se om de leder nånstans =)
kram

2007-09-19 @ 11:25:56
Postat av: J

Går det bättre att koncentrera dig idag?

2007-09-19 @ 11:32:35
URL: http://starfield.blogg.se
Postat av: Charlotte

Hej söt! Ingen fara alls att det tog lite tid, inte så konstigt, du kan ju inte sitta här när du har en liten flicka som är vaken :)
Jo visst är killarna väldigt mycket mer sega än vad vi är. Det där med mall har du nog alldeles rätt i tyvärr.. Haha!! Jo visst får jag vänta på honom eftersom det är honom jag vill leva med, bara han inte låter mig vänta tills jag blir 30 :) Åhh vad jag längtar att också få ha en sån där liten kulbäbismage :) Ska bli så underbart verkligen! Om man nu kan bli gravid, sånt ska man ju inte ta förgivet :( Nej det är verkligen skit med feber, man känner sig så vek och eländig :) Haha! Hoppas det går över snart! Bara att knapra tabletter och hoppas de ger med sig. Dumma kropp i hösttider! Får du passa på att plugga lite nu då!
Ha det så underbart i parken sen!
Skriv en rad eller två om du känner för det :D Skulle jag bli väldans glad!!
Kram på dig!

2007-09-19 @ 11:52:18
URL: http://charlotte87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0