Morning

Goddag!

Blev inget morgoninlägg då vi tog sovmorgon idag igen. =)
Nu har vi fått i oss frukosten för ett tag sen och så har jag suttit och larvat en stund på msn..
Jag, Alexandra och dom minsta barnen ska ut och promma innan hon ska hämta Anton på dagis..
Så jag ska FÖRSÖKA att plugga lite nu medans lillan e vaken.. Om jag sitter med henne på golvet och leker så kan jag efter en stund smyga fram mina böcker och i alla fall plugga vägmärken.. Alltid något!!

N försov sig i morse förresten, ganska ordentligt.. Han vaknade vid 07.. Det var då han skulle vara i Uppsala.. Så han försov sig typ 1-1,5 timme.. Ooops!! Men så länge har han aldrig försovit sig förut så det e förlåtligt!!
Inte så konstigt heller att han gör det när han jobbar från tidigt på morgonen till sent på kvällen, nästan fram till midnatt..

Fredagen är tydligen injobbad nu i alla fall.. Så vi får en 3 dagarshelg tillsammans.. Jippi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0