Nu är det dags..

Nu har jag suttit här alldelles för länge, men vad gör man!? Sidan har ju inte fungerat i kväll och jag var sugen på att blogga och kika runt i andras bloggar..

Det finns verkligen hur många trevliga bloggar som helst att läsa i, jag skulle kunna sitta här hela natten!
MEN! Då blir det jobbigt att ta hand om lillfisen i morgon.. Hon behöver ju sin tid också!! =)

I morgon blir vi nog dessvärre hemma hela dagen, jag måste passa på att plugga när hon sover på dagen!
Vi kommer nog tyvärr att bli hemma mycket framöver. Tills jag har klarat min teori! För jag ska klara den, så är det bara!! Gör jag inte det så blir jag sur!! =)

Nu säger jag puss och godnatt till folket, för nu ska jag luta mig och stanna där tills jag somnar, det får ta den tid det tar!!

Punkt

Kommentarer
Postat av: Fröken Fredag

Självklart kommer du klara det! :)

2007-09-12 @ 07:55:55
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0