Nu var det bara VI kvar!

Nu har Isabella ätit middag. Hon fick äta själv idag! Hamburgare med potatiskroketter, ärtor och lite hamburgerdressing. Jag och N ska äta hamburgare med bröd idag.. Muuums..
Han borde förresten komma hem när som helst, hoppas det i alla fall för jag börjar bli hungrig.. =)
Jag vet att han inte är kvar på jobbet i alla fall.. Han skulle åka förbi mina föräldrar och hämta ett målarskaft och skulle sen till Bauhaus och köpa färg till väggar och tak inne i klädkammaren! Nu ska det bli FINT där inne.. Känns bättre att ha kläderna där då.. ;-)

Nu i skrivande stund så ser jag att N kommer hem så nu går jag och börjar med våran mat!!!

Hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0