På väg att somna igen

Nu har Isabella fått sin lunch! Kokt korv med makaroner och ärtor.. Makaronerna rensade hon bort så dom låg snyggt kvar på tallriken.. Hon verkar inte gilla makaroner.. Men det är bara att fortsätta ge henne det, nån gång ska hon väl börja äta det i alla fall..

Hon ligger för tillfället i sin säng på väg att somna.. Det betyder att snart MÅSTE jag slå upp min teoribok.. =)
Hoppas att jag lär mig nåt nu när jag är så omotiverad.. Vet inte varför men jag har verkligen ingen lust.. Som tur är så pluggade jag ganska mycket i somras så förhoppningsvis så behövs det mest lite putsning och repetitioner..

Kommentarer
Postat av: Nina

tack så jätte mkt!

2007-09-17 @ 12:20:39
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0